Kellys Soot 30

Rower, który lubi gruz.

Na wstępie będzie personalnie. Uwielbiam rowery, które nadają się do wszystkiego. I to jest jego główną zaletą. W świetnej cenie dostajemy rower, który pozwala nam pobawić się na szutrze i gruzie, sprawdzi się w bike packingu z dedykowanymi sakwami od Kellysa, a do tego będzie komfortowym rowerem na dojazdy do pracy i leniwe snucie się po mieście. To też idealna zimówka dla każdego, kto oszczędza swoje rowery szosowe w trakcie gorszej pogody.

Wygląd.

Kellys Soot 30 wygląda bardzo dobrze, zdecydowanie zyskuje przy oglądaniu go na „żywo” w stosunku do katalogów i zdjęć w Internecie. Kolorystycznie wszystko spasowane jest bardzo dobrze i posiada swój klimat pasujący do gravela. Mnóstwo detali i grafik pokazujących, że miejsce roweru jest w górach, a jego misją jest frajda z jazdy i odkrywania.

W pełni carbonowy widelec z carbonową sterówką to świetne uzupełnienie tego udanego roweru.
Adventure begins czyli nie ma co siedzieć w domu!
Rozmiarówka tego roweru należy do tych mylących, koniecznie trzeba się przymierzyć.

Specyfikacja i aspekty techniczne.

Kellys w swojej nowej kolekcji 2021 zaproponował odpowiednia kompletację tego roweru, która równoważy potrzeby użytkowe i utrzymanie świetnej ceny za ten rower. Dostajemy sztywne osie, co w tej klasie cenowej jest niespotykane, hamulce tarczowe dwutłoczkowe, zintegrowany support i w pełni carbonowy widelec z carbonową sterówką.

Korba i osprzęt Clarisa od Shimano zapewni odpowiednią precyzję i kulturę jazdy zgodnie z przeznaczeniem roweru czyli do gravelowania. Czy do pokonywania górskich szutrowych i błotnistych podjazdów wystarczy połączenie blatów 50×34 z kasetą 11-32 zależy tylko i wyłącznie od Twojego uda i łydy. Wymieniłbym na pewno tylko łańcuch najlepiej od razu.

Za przyczepność i komfort jazdy odpowiadają niezłe SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622.

Jak jeździ Soot 30?

Subiektywnie oceniając, Kellys Soot 30 ma wszystko co potrzeba żeby spełniać najważniejszą rzecz związaną z rowerami, dawać przyjemność i frajdę z jazdy. Nie zapominajmy nigdy o tym!

Odpowiadając na pytanie, jeździ tak jak mu depniesz 🙂

Jeśli szukacie uniwersalnego roweru, który pozwoli odkrywać okolicę bliższą i dalszą, a do tego nie planujecie wydać kwoty 5 cyfrowej Soot 30 wydaję się być idealną propozycją. Rower można obejrzeć i nim pojeździć w sklepach TOMAR, do czego gorąco zachęcam.

Rower gravel KELLYS SOOT 30 2021 suche informacje.

Rama: KELLYS Gravel Concept – Aluminium alloy Disc, flat mount, tapered HT, internal routing, 12x142mm thru axle
Rozmiary ram: S / M / L
Widelec: KELLYS Carbon Disc – 1.5 tapered steerer, flat mount disc brake, 12x100mm thru axle
Stery: FSA 1.5 semi-integrated
Suport: SHIMANO BB-RS500
Korby: SHIMANO Claris R2000 (50x34T) – length 170mm (S – M), 175mm (L)
Manetki: SHIMANO Claris ST-R2000 Dual Control
Przerzutka przód: SHIMANO Claris R2000 (braze on)
Przerzutka tył: SHIMANO Claris R2000 (direct mount)
Ilość biegów: 16
Kaseta: SHIMANO CS-HG50-8 (11-32T)
Łańcuch: KMC Z8 (110 links)
Hamulce: TEKTRO Spyre Mechanical Disc
Tarcze hamulcowe: 160mm front / 160mm rear
Dżwignie hamulcowe: SHIMANO Claris ST-2000 Dual Control
Piasty: NOVATEC Disc (32 holes)
Oś thru axle: Mr.control 12x100mm front / NOVATEC 12x142mm rear
Obręcze: KELLYS Grind Disc 622×17 (32 holes / eyelets)
Szprychy: stainless steel black
Opony: SCHWALBE Smart Sam Performance 42-622 (700x40C) ADDIX
Wspornik kierownicy: KLS Active Road – diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 90mm (S), 100mm (M), 110mm (L)
Kierownica: GravelBar – diam 31.8mm / width 400mm (S), 420mm (M), 440mm (L)
Chwyty: KLS bar tape
Sztyca: KLS Active Road – diam 30.9mm / length 350mm (S – M), 400mm (L)
Siodło: KLS SlipStream cr-mo rail
Waga kg: 11,08 (M)

Autor zdjęć i tekstu: Kamil Herchel

Reklama

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s